Wij verhuren Land Rover Defenders Defenders met een daktent Defenders met afzetunit Voor een avontuurlijke reis

Bij ons kunt u een Land Rover Defender met daktent huren voor een avontuurlijke reis.
Wilt u een weekje kamperen op de Veluwe? Of maakt u liever een roadtrip door Schotland of Scandinavië? Onze Landrover Defenders zijn geschikt voor elk reisdoel!

TDI MOTOREN

Onze Defenders zijn meestal voorzien van een sterke 300TDI dieselmotor. Deze motoren zijn uiterst betrouwbaar en relatief zuinig. Ze zijn geheel vrij van elektronica, dus minder kans op storingen en overal te repareren zonder speciale apparatuur. Voor iets meer power hebben we ook auto's met een TD5 of TDCI motor.

DAKTENT

Al onze Land Rovers hebben één of twee daktenten. Een daktent is binnen een minuut uit te klappen en uw beddengoed kan gewoon blijven liggen als u weer verder rijdt.

GESCHIKT VOOR ELK SOORT REIS

Of u nu wilt rondtrekken door de Ardennen, Noorwegen, Zweden, Schotland of door de Pyreneeën, onze Defenders zijn de ideale reisauto. Uiteraard heeft elke auto 4x4. Geschikt voor elk terrein en veel ruimte voor uw bagage. Het avontuur begint zodra u instapt!

Duidelijke prijzen

Wij hanteren duidelijke prijzen; alle prijzen op onze website zijn all-in. Er komt dus niets meer bij, verzekering, koelkast, pechhulp, daktent, vervangend vervoer, kampeeruitrusting en een onbeperkt aantal kilometers zijn allemaal inclusief! Vooral de kilometers en andere extra's kunnen bij andere aanbieders soms voor een onverwachte kostenpost zorgen.

LARORENT LAND ROVER DEFENDER VERHUUR

LaroRent is onderdeel van One-Ten Land Rovers