Hier kunt u kijken welke Defenders wij nog beschikbaar hebben op de door u gewenste data. Onze website is altijd actueel dus de beschikbaarheid klopt altijd!

U krijgt de totaalprijs van de Land Rover Defender inclusief daktent en kampeeruitrutsing te zien en kunt de Land Rover desgewenst meteen online reserveren.

LET OP! Onze verhuurperiode begint en eindigt altijd op een vrijdag, let er dus op dat u als begin- en einddatum altijd een vrijdag selecteert. Anders krijgt u te hoge prijzen in beeld en lijkt het mogelijk ten onrechte alsof wij geen auto beschikbaar hebben. Ook is de beschikbaarheid via deze pagina niet 100% betrouwbaar omdat er soms data in het cachegeheugen achterblijven. Als u hierboven één knopje naar rechts naar 'beschikbaarheid en reserveren' gaat heeft u altijd actuele beschikbaarheidsinfo, maar moet u per auto afzonderlijk selecteren.
Buiten het hoogseizoen kan soms wel van deze dagen worden afgeweken, maar dan moet er via de email een boekingsaanvraag worden gedaan.

Controleer beschikbaarheid

LaroRent is onderdeel van One-Ten Land Rovers