Een  hele leuke avontuurlijke Land Rover Defender 110 Stationwagon met zebra striping. (De zebrastriping is er inmiddels op verzoek van veel klanten van afgehaald, alleen op de motorkap hebben we het als aandenken laten zitten)

Deze auto is technisch in topstaat maar heeft optisch wel enkele ‘battle scars’ in de vorm van wat krasjes en dergelijke. Hierdoor een ideale auto om van ons te huren als u van plan bent door wat onherbergzamere gebieden te gaan trekken.  Als er nog een keertje een (niet te groot) krasje bijkomt van een uitstekende tak op dat leuke bospaadje vinden we dat niet zo heel erg.

De auto heeft vijf zitplaatsen en heeft een trekhaak waarmee u een aanhangwagen van maximaal 3500 kilo mag trekken.

De auto is voorzien van twee daktenten . We geven een kampeeruitrusting mee bestaande uit stoelen, een tafel, een pannenset, borden en bestek en een kooktoestel. Tevens is de defender voorzien van een uitstekende compressorkoelkast.

Deze auto kost 825 euro per week, all-in.

Land Rover 110 stationwagon 300tdi zebra met daktent larorent

LaroRent is onderdeel van One-Ten Land Rovers