Onze Land Rover Defenders zijn per week te huur.

Onze standaard huurperiode loopt van vrijdagmiddag 15:00 t/m de volgende vrijdagochtend 10:00. Let er bij reserveren dus op dat u alleen vrijdagen selecteert als ophaaldag en retourdag.
U kunt de auto ophalen tussen 15:00 en 16:45. In het hoogseizoen nemen we vaak vooraf contact op om een tijd af te spreken, vaak ook wat vroeger omdat er dan soms erg veel auto's op één dag terugkomen en vertrekken.
Het is daarom ook erg belangrijk dat de auto echt uiterlijk om 10:00 bij ons terug is, omdat wij nog tijd nodig hebben om deze te controleren en klaar te maken voor de volgende huurder.

In overleg zijn andere begin- en einddagen mogelijk. Dit is echter alleen buiten het hoogseizoen mogelijk. Online kunt u echter slechts de standaardperiode van vrijdag tot vrijdag boeken.

Buiten het hoogseizoen zijn onze Land Rover Defenders soms ook per dag te huur voor bijvoorbeeld voor een bruiloft of per weekend of midweek. In het hoogseizoen is dit alleen last minute mogelijk als de auto's niet verhuurd blijken te zijn. Deze kortere periodes zijn niet online te boeken, stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Verhoudingsgewijs is het huurbedrag dan wel hoger, wij hebben namelijk zelf dezelfde kosten, inspanningen en risico's als bij verhuur van een volle week.

Het is niet toegestaan de auto's te gebruiken op offroad terreinen of bij evenementen. Alleen gebruik op de openbare weg is toegestaan.